Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

37 ΕΙΔΗ ΟΡΓΑΣΜΩΝ!

1. Γεωγραφικός: Εδώ! Εδώ! Ή Εκεί! Εκεί!
- 2. Θρησκευτικός: Θεέ μου!
- 3. Αυτοκτονίας: Πεθαίνω !!!!!!
- 4. Δολοφονίας: Αν σταματήσεις σε σκότωσα!
- 5. Θετικός: Ναι! Ναι! Ναι! Ναι! Ναι!
- 6. Αρνητικός: Όχι! Όχι! Όχι! Όχι! Όχι!
- 7. Στιγμιαίος: Τώρα! τώρα! τώρα!
- 8. Επίπονος: Ωχχχ! αχχχχχχ! Ωχχχ!
- 9. Οργασμός του τρόπου 1: Πιο γρήγορα! Πιο γρήγορα!
- 10. Οργασμός του τρόπου 2 Πιο δυνατά! Πιο δυνατά!
- 11. Επεξηγηματικός: Έτσι! Έτσι! Έτσι!
- 12. Επιβεβαιωτικός: Αυτό είναι! Αυτό είναι!
- 13. Μαραθώνιος: Φτάνω! Φτάνω!
- 14. Τελειωτικός: Τελειώνω! Τελειώνω!
- 15. Οργασμός της αγελάδας: Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
- 16. Οργασμός της πάπιας: Α-παπα παπα-παπα!
- 17. Οιδιπόδειος: Τι σου κάνω, μάνα μου!
- 18. Πατρικός: Παιδί μου!
- 19. Ο οργασμός του μαμάκια: Μάνα μου, ώχου, μάνα μου!
- 20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη: Πάρτα!
- 21. Ο οργασμός της Νατάσας: Αχ Κώστα-Κώστα
- 22. Ο οργασμός του κάμπινγκ: ακούσουν από τις διπλανές .....( για να μην σ 'σκηνές)
- 23. Οργασμός παντρεμένων: Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα!
- 24. Οργασμός της μοδίστρας: Σκίσε με!
- 25. Οργασμός του πλεονέκτη: Κι άλλο! Κι άλλο!
- 26. Οργασμός της θρησκευόμενης: Άη-Γιώργη μου! Καβαλάρη μου!
- 27.Οργασμός του γιατρού: Πάρτα, μωρή άρρωστη!!
- 28. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου: Μωράκι μου, .. Μωράκι μου!
- 29. Οργασμός του ανασφαλή: αρέσει Σ '? Ε? Αρέσει Σ'?
- 30. Οργασμός του περίεργου: Τι σου κάνω? Πες, τι σου κάνω?
- 31. Οργασμός της ψυχρής: Λιώνω!
- 32. Οργασμός της ψεύτρας: Τελείωσες καρδούλα μου? Αχ, αχ κι εγώ...
- 33. Οργασμός του ψυχιάτρου: Με τρελαίνεις!
- 34. Οργασμός του GPS: Πιο πάνω.πιο πάνω.πιο δεξιά.Εκεί, εκεί ανάμεσα!
- 35. Οργασμός της ανοργασμικής: Τελείωσες? Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας?
- 36. Βλάχικος οργασμός: Οη, Οη, μάνα μ '!
- 37. Κρητικός οργασμός: Ωφού! Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις?

Δεν υπάρχουν σχόλια: